Ksiązka: Web Writing that Works

Wyjątkowa książka, równie dobrze nadająca się do wykorzystania w klasie jak tekst, lub jako podręcznik dla każdego, kto komunikuje się ze słowem pisanym za pośrednictwem Internetu. Jonathan i Lisa Price- którzy badają, uczą i praktykują to, co głoszą – osiągnęli doskonałą równowagę pomiędzy bogatą w informacje, opartą na rzeczywistych przykładach dyskusją o jasnej komunikacji na stronach internetowych, a tonem, który jest najdalszy od stereotypowego „suchego”, który przychodzi na myśl po usłyszeniu słowa „podręcznik”. Jak ujął to Seth Godin, autor książki Survival Is Not Enough, Permission Marketing, i Unleashing the Idea Virus: „Dlaczego pisanie online jest takie złe? Prawdopodobnie dlatego, że takie książki jak ta nie były do tej pory dostępne. Kup to. Przeczytaj ją. Spróbuj czegoś nowego, to musi być lepsze niż to, do czego jesteśmy przyzwyczajeni!”

Uwaga, autorzy stron internetowych! Ta książka pokaże wam, jak tworzyć prozę, która przykuwa uwagę waszych gości, zmienia ich postawy i przekonuje do działania. Nauczysz się, jak sprawić, by twój styl był szybki, ścisły i możliwy do zeskanowania. Ugotujesz linki, które ludzie uwielbiają klikać, menu, które coś znaczą, oraz strony tekstowe, które wyszukiwarki zajmują wysokie pozycje. Dowiesz się, jak napisać świetną pomoc internetową, FAQ, odpowiedzi na pytania klientów, kopię marketingową, komunikaty prasowe, artykuły prasowe, biuletyny e-mail, Webzine raves, lub własne CV internetowe. Studia przypadków pokazują rzeczywiste przykłady, które możesz śledzić. Bez względu na to, co piszesz w sieci, zobaczysz, jak spersonalizować, zbudować społeczność i wybić się z konwencjonalnego, uczciwego stylu.

Jesteśmy profesjonalnymi pisarzami i redaktorami internetowymi. Regularnie szkolimy innych pisarzy, pokazując jak dostosować ich prozę do e-maili, stron internetowych i dyskusji. Skupiamy się na tekście, a nie na projektowaniu czy tagach. Jeśli musisz napisać tekst, który pojawi się w sieci, rozmawiamy z Tobą. Pisaliśmy dla internetu przez ostatnie siedem lat, więc rozmawiamy z prawdziwego doświadczenia i uczucia. Uwielbiamy ducha sieci.

Wychodzimy z zaplecza dziennikarskiego (pisząc dla takich magazynów jak Esquire, Harper’s, Reader’s Digest i TV Guide), komunikacji technicznej (pisząc i konsultując się z A-to-Z firm z branży high-tech), sztuki (sztuka konceptualna w Nowym Jorku), telewizji i radia (dziesiątki wywiadów i nasze własne programy).

Po drodze napisaliśmy 24 książki dla największych wydawców i setki artykułów dla stron internetowych. Do naszych klientów konsultingowych należą takie firmy jak America Online, Apple, Broderbund, Cadence, Canon, Cisco, Coupons.com, Disney’s Family.com, Epson, eToys, FileMaker, Fujitsu, Hewlett-Packard i HP.com, Hitachi, IBM, KBKids.com, Ketchum, Kodak, Los Alamos National Labs, Lotus, Matsushita, Middleberg Euro, Mitsubishi, Nikon, Ogilvy, Oracle, PeopleSoft, Relational, Ricoh, Sprint, Sun, Symantec, Visa, Xerox, i Zycad.

Jonathan wykładał pisanie na New Mexico Tech, New York University, Rutgers, University of New Mexico, a także na Extension programmes na University of California, Berkeley, University of California, Santa Cruz i Stanford. Lisa była redaktorem Features w KBKids.com od dnia rozpoczęcia działalności do połączenia 80 milionów dolarów; pisze cotygodniową rubrykę internetową, ShopTalk, dla Coupons.com. Często pojawia się w telewizji i radiu.